Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Jonne Henriksson - 25 juni 2009 12:43

I skrivande stund sitter jag i en bil på Högakustenbron.

Jag sitter med mina bärbara och mobila bredband som fungerar sådär.

Felix sitter brevid med sin bärbara dvdspelare och inom kort är det Lassemaja som visas.

Mustigt.

På väg till Piteå.

Har inga förväntningar alls och vet inte riktigt vad som väntar.

Vad man kan göra på dagarna förutom att bada.

Vi ska ju trots allt vara där tills på söndag och bada 4 dagar käns lite segt.

Skönt att komma bort ett tag.

Andra åker på festivaler och sänker bärs efter bärs, ligger med varanda i tält, sover i fyllehäcken, skriker till Pimme Thåström, Lasse Winnerbäck, Uffe Lundell, Ledin och resten av sveriges artister och för att inte tala om alla coverband som huserar i alla sveriges öltält.

Själv åker jag till Piteå och återhämtar mig.

Men jag kommer garanterat att sopa i mig en och annan pilsner någon kväll.

Nu blir det Lassemaja.

Skål!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards