Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Jonne Henriksson - 6 juli 2009 19:50

När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret och såg alla moln på himlen bestämde jag mig för att göra ingenting alls av dagen.

Så jag drog ner persiennen och drog på en film och lade mig i sängen igen.

Fram mot klockan 14 kom rastlösheten.

Jag drack 2 öl och beställde mig en pizza, gick till bankomaten tog ut pengar och sen gick jag och köpte ett par dosor snus.

Från dess har jag snusat, druckit öl och haft min käresta i knät.

Ny röst har hon fått.

Hon låter fördjävla vackert och snygg är hon också efter att jag dammat av henne.

Har bestämt mig för att inte flytta 1/8. Utan vänta någon månad till då jag hittat ett par intressanta lägenheter på storgatan som säkert förtjänar sig en titt innan jag bestämmer mig.


Caj Karlsson - Du får avfärda mig som tokig.



Det blev en vissångens kväll, just den här dagen antar jag förtjänande det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards