Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Jonne Henriksson - 3 juli 2009 23:04

Har nyss kommit hem från ett arbetspass på ca 13 timmar.
Jag hade planerat att åka till Sundsvall men känner att jag behöver vila inatt.

Ställde mig i duschen och öppnade en cola istället.

Tänkte först dra i mig en flaska vin bara för att det är fredagkväll men eftersom att jag har lånat en bil och det skulle ju kunna hända något panikartat som gör att jag måste åka tillbaks med den så cola fick det bli.
Efter duschen och colan öppnade jag ytterligare en cola och en påse ostkrokar och nu sitter jag och mår.

Farligt pigg och sugen på att gå lös på en uteservering!

MEN IKKE!



I vanliga fall sover jag 3-5 timmar per natt och hatar mig själv på mornarna när jag måste upp.

Men inatt sov jag som ett arsle, somnade vid 23 igår och vaknade 8 i morse.

Alltså 9 timmar.

Fyfan det är länge.

(Fast jag har sovit 24 timmar i sträck i ett tält och det är ännu längre)

Så nu sitter jag och hatar mig på kvällen istället för att jag är pigg.

För det är ju nu jag behöver vara trött eftersom att jag ska jobba i morgon också.

Ibland gör man rätt ibland gör man fel


Vilket totalt meningslöst inlägg.

Skjut mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards